تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز چیست؟
حتماً تا حالا در صفحه های نتایج جستجوی گوگل دیده اید که در بالا و پایین نتایج، تبلیغات متنی کوچکی نشان داده میشود.
این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل ایجاد شده اند. قابلیتهای ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهی نتایج جستجوی وب نیست و بسیار متنوعتر و گسترده تر است.
گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. در سال 2016 حدود 79.38 بیلیون دلار در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. تبلیغ در گوگل به مشتریان این امکان را میدهد که علاوه بر آن که سایتهایشان بر حسب رتبه ای که الگوریتمهای گوگل به آنها اختصاص داده است در نتایج جستجو نمایش داده میشود، بتوانند سایتهایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وبسایت آنها میکنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند.
10 دلیل برای استفاده از تبلیغات در گوگل
1 - جذب مشتری
حدود ۹۰ درصد مردم از موتور جستجوگر گوگل برای پیدا کردن محصول یا خدمات مورد نیاز خود استفاده میکنند. رقبای شما در نتایج گوگل نمایش داده میشوند، پس حضور شما در این نتایج، اهمیت بالایی دارد. کارشناسان وب ثمین با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی کمپین تبلیغاتی و مدیریت حرفه ای آن و همچنین انجام بهینه سازی موتور جستجو (سئو)، رتبه سایت شما را در رقابت با رقبایتان در نتایج جستجوی عادی و گوگل ادوردزبهبود خواهند داد. توصیه میکنیم برای تاثیرگذاری حداکثری، هم از بهینه سازی و هم از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. این موضوع برای وبسایتهایی که به تازگی راهاندازی شده و کسب وکارهای کوچک اهمیت خاصی دارد.
2- بازدهی سریع
به محض سفارش و راه اندازی کمپین تبلیغاتی شما توسط کارشناسان وب ثمین، تبلیغات شما در گوگل برای کاربرانی که در جستجوی کالا یا خدمات شما هستند نمایش داده میشوند.
3- شفافیت کامل
شما قادر خواهید بود ببینید چند نفر روی آگهی شما کلیک کرده و آن را مشاهده کردهاند. همچنین ما گزارشهایی بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه از وضعیت تبلیغات در گوگل ، برای شما ارسال کنیم.
4-پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
گوگل ادورارای سیستم)Pay Per Click پرداخت به ازای هر کلیک( است، بنابراین شما فقط زمانی هزینه میپردازید که یک کاربر روی تبلیغات شما در گوگل کلیک کرده و وارد وبسایت شما شده باشد. در حقیقت این یعنی کاربران بدون اینکه شما هزینهای پرداخته کرده باشید آگهی شما را مشاهده کرده و فقط اگر روی تبلیغ شما کلیک و وارد سایت شما شوند هزینه پرداخت خواهید کرد.
5- انعطاف و کنترل
اگر وبسایت شما با مشکلات فنی روبرو باشد و بخواهید طی فرایند بازیابی سایت، تبلیغات خود را تا زمان راه افتادن مجدد سایت متوقف کنید، میتوانید از ما بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهیم. اگر یک روز بخواهید بودجه تبلیغ در گوگل خود را افزایش بدهید و روز بعد مایل باشید این بودجه را کاهش دهید، ما برای انجام این کار آمادهایم. شما برای اعمال هر گونه تغییر فوری از کنترل و انعطاف کامل برخوردار خواهید بود. کارشناسان ما همواره برای پاسخگویی و مشاوره و تایید تغییراتی که خواهانش هستید در دسترس شما خواهد بود.
۶- عدم وجود محدودیت در هزینه
اگر بخواهید می توانید بودجه روزانه تبلیغات در گوگلخود را حتی به ۱ کرون کاهش دهید. شاید این هزینه نتیجه قابل قبولی به دنبال نداشته باشد اما قسمت خوب ماجرا این است که این انتخاب شما است. مشاوران ما به شما کمک میکنند تا هزینه مناسبی را برای بودجه روزانه انتخاب کرده و بیشترین بازگشت را از سرمایه خود داشته باشید. آنها میتوانند به شما نشان دهند که با یک هزینه معین برای تبلیغ در گوگل، احتمال دارد چه تعداد کلیک بر روی آگهی خود داشته باشید.
7- لغو سریع و آسان و عودت وجه باقیمانده
برای این کار نیازی به نوشتن نامه یا اعتراض به شرایط و ضوابط تبلیغات در گوگل نیست. اگر میخواهید تبلیغات خود را لغو کنید، از ما بخواهید تا به صورت آنلاین و بلافاصله این کار را انجام دهیم. وب ثمین هزینه مصرف شده را محاسبه و مابقی وجه پرداختی شما را عودت خواهد داد.
8- نمایش در شبکه نمایشی گوگل
شما می توانید تبلیغات خود را در YouTube.com ، Gmail.com و شبکه نمایشی گوگل ( سایت های همکار گوگل) نمایش دهید.
9- هدفگیری مشتریان بر اساس موقعیت مکانی
اگر شما یک معمار در شهر خاصی هستید و هدف شما مشتریانی است که در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر شما حضور داشته و در جستجوی معمار” هستند، گوگل ادوردزاین امکان را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید در هر نقطه از جهان، هر زبان را هدف قرار دهید. این امکان در تبلیغات در گوگل وجود دارد که تبلیغات فقط برای تمام کشورهای فارسی زبان یا انگلیسی زبان و … نمایش داده شود .
۱۰- بازگشت سرمایه
گوگل ادوردزبه خاطر بازگشت سرمایه عظیمش شناخته شده است چرا که میتوانید به ازای هر کلیک هزینه بپردازید و تمامی کلیکها قابل پیگیری هستند. با این حال، دست یافتن به بازگشت سرمایهای که خواهانش هستید نیازمند مهارت، تحلیل و صرف زمان بسیار است. اگر به دنبال نتایج سریع هستید از خدمات وبثمین در این زمینه بهره برده و از متخصصین و مشاوران ما در این حوزه بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.
سخن پایانی:
تبلیغات در گوگل، مناسبترین روش و مؤثرترین روش تبلیغات اینترنتی است. مشاوران و متخصصان ما در وبثمین آماده خدمت به شما در این زمینه میباشند. ما از اعتماد شما استقبال کرده و با نمایش تبلیغات شما در گوگل، مشتریان بالقوه شما را به سمت کسبوکارتان سوق خواهیم داد
درباره این سایت